STYLISH SPORTY

Thursday, November 12, 2015


Sport style is totaly my go to lately. It´s so comfortable, casual, and in some kind of point pretty sexy, especially with crop tops, sports bras, or asymmetric 
t-shirts. I just like the simplicity of this style. I peeked in to some e-shops and chose few basic pieces and I was thrilled!

Poslední dobou si mě úplně získal sportovní styl. Nejenže je pohodlný, nenucený, ale v jistém slova smyslu i sexy, a to hlavně s crop topy, sportovními podprsenkami, nebo asymetrickými tričky. Na tomto stylu mám prostě ráda tu jednoduchost. Zabrousila jsem proto do několika internetových obchodů a vybrala jsem pár základních kousků, ze kterých jsem vážně nadšená.

最近,我完全恢复了运动风格. 这种风格,我只是喜欢简单。



WHAT I WORE
t-shirt – NEW YORKER  //  leggings – ADIDAS  //  shoes – VANS






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Subscribe