FIRST SNOW

Sunday, November 29, 2015


It's snowing! The first snow came a little bit unexpected but it's OK. I like the first snow days, it's something new again, everywhere white and clean, it's the Christmas atmosphere. Don't you think? I took the fur coat from last year which
I didn't wore yet so I didn't know if it would be enough for this weather. The coat is not so thick. Added long warm sweater in mustard color, leather glowes with gold spikes and we can go test the coat. And it was great. It has huge hood which can be worn as a collar, the fur warms nicely and the wind doesn't have any chance.

Už sněží! První sníh přišel trochu nečekaně, ale to vůbec nevadí. První zasněžené dny mám nejraději, protože je tu zase něco nového, všude bílo a čisto, dýchá to vánoční atmosférou. Nemyslíte? Ze skříně jsem vytáhla kožešinový kabát z minulého roku, který jsem ještě neměla na sobě, takže jsem nevěděla, jestli mi bude do tohoto počasí stačit, protože není zas nijak silný. Ještě dlouhý teplý svetr v hořčicové barvě, kožené rukavice se zlatými cvočky a můžeme jít otestovat kabát. Kabát se ukázal jako výborný. Má obří kapuci, kterou lze nosit i jako límec, kožešina krásně hřeje a vítr nemá šanci.

长温暖的毛衣在芥末色的皮手套金钉,我们可以去试 外套。


WHAT I WORE
coat – PROMOD  //  sweater – H&M  //  glowes – H&M  //  bag – GUESS

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Subscribe