WEEKEND TRIPPIN

Tuesday, November 24, 2015


For the prolonged weekend I decided to go out of the city, relax a little bit and do absolutely nothing. Before I got to the place where I was staying I went for a
walk and shot my „on the way“ comfortable outfit. I was wearing my new light grey leggings, white fitness tshirt with colorful print, neon light jacket and because it was cold I couldn't go out without my black and white long cardigan. And of course my favourite comfy sneakers, they are so dope.
What is your favourite „on the way“ outfit?

Na prodloužený víkend jsem se rozhodla odjet z města, trochu relaxovat a nic nedělat. Než jsem dorazila na místo, udělala jsem si procházku a nafotila můj pohodlný outfit na cesty. Na sebe jsem si vzala nové legíny ve světle šedé barvě, bílé fitness triko s barevným potiskem, neonovou lehkou bundu, no a protože byla zima, bez mého bílo-černého dlouhého svetru bych se neobešla. A samozřejmě moje oblíbené pohodlné tenisky, jsou boží!
Jaký je váš oblíbený outfit na cesty?

为了我自己,我采取了新的打底裤浅灰色,白色衬衫的健身房,薄外套,当然还有我最喜欢的舒适的运动鞋.


WHAT I WORE
jacket – NEW YORKER  //  tshirt – H&M    //  leggings – ADIDAS  //  shoes – REEBOK

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Subscribe