THEATRE NIGHT

Sunday, November 22, 2015


At least once in a month I like to go to the theatre. It may sound boring or oldfashion but I like to go there. First of all I almost everytime buy a new dress
which I really enjoy, second of course it is magical show when they play the classic Magic Flute or My Fair Lady. Even though I saw those and other plays and musicals many times I can see them hundret times more, because they still have a lot to say. This weekend I saw modernised classic play and again it wasn´t very good as well as the previous I saw. The directors are making just a big chaos of it, with weird sounds. And if you have not seen the original you don't know what is it all about. On the bright site I took some pictures of my Theatre outfit. It's already cold outside so I had warmer burgundy dress with low turtleneck, long sleeves and up to the knees lenght. It was a good choice because for the first time I wasn´t cold in theatre. I decided for a nude color high heels and more extravagant clutch. Voiala
How do you like to dress  to the Theatre?

Alespoň jednou za měsíc chodím do divadla. Někomu to připadá nudné, nebo staromódní. Ale já tam chodím ráda. Jednak si skoro pokaždé pořídím nové šaty, a to mě hodně těší, ale samozřejmě když hrají klasiku jako Kouzelná flétna nebo My Fair Lady tak je to pohádkový zážitek. Přestože jsem viděla tyto a další hry a muzikály už několikrát, můžu je vidět ještě stokrát, protože pořád mají divákovi co říct. Tento víkend jsem viděla v divadle zmodernizovanou klasickou hru a opět se moc nepovedla, tak jako předchozí zmodernizované. Režiséři z toho udělají akorát velký chaos doplněný podivnými zvuky, a pokud jste neviděli hru v originále, tak ani nevíte o čem to celé je. Alespoň jsem vyfotila svůj divadelní outfit. Venku je již zima, tak jsem oblékla teplejší šaty vínové barvy se stojáčkem, dlouhým rukávem a délkou po kolena. Byla to dobrá volba, protože mi snad poprvé nebyla v divadle zima. Šaty jsem sladila s lodičkami v nude barvě a přidala výraznější psaníčko. Voiala.
Jak se nejraději oblékáte do divadla vy?

至少每月一次我去剧院。它的外面冷,所以我穿上暖和的衣服.



WHAT I WORE
fur – TERRANOVA  //  dress – NEW YORKER //  shoes – BCBG

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Subscribe