SKYBLUE COAT

Friday, November 13, 2015


Beautiful sunny day, yet cold. Therefore I decided to wear my sky blue woolen coat today which I already bought in summer, exactly for days like these.

I don´t have scarf around my neck, it is poncho which I didn´t have time to wear when the weather was still nice so this is my version for today. I really like the pastel color combination.

Krásný slunečný den, ale přesto chladno. Proto jsem dnes zvolila nebesky modrý vlněný kabát, který jsem si objednala už v létě, přesně na dny jako jsou tyto. Kolem krku nemám šálu, ale pelerínu, kterou jsem nestihla unosit, když bylo ještě příznivé počasí, takže jsem to pro dnešek vyřešila takto. Moc se mi líbí ta kombinace pastelových barev.

阳光灿烂的日子,但寒冷。这就是为什么今天我选择了一个天蓝色的羊毛大衣,这是我在夏天订购。我真的很喜欢柔和的色彩组合。



WHAT I WORE
coat – H&M  //  poncho – F&F  //  jeans – NEW YORKER  //  bag – STEVE MADDEN

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Subscribe