ALL BLACK DAY

Sunday, November 15, 2015


Because I adore fur this one was must have for me. Shorter, fluffy  and beautifuly comfortable. It fits to sporty style which I chose today. Of course it´s
also perfect for more elegant pieces. As you can see today is my outfit all black and as blonde I feel so good in it. I wear all black outfits more and more often. I combined  the fur jacket with asymmetric black t-shirt, light blue bag and white sneeakers on which I was peeking for a long time.

Protože zbožňuji kožichy, tak tento pro mě byl must have. Kratší, příjemný a krásně pohodlný. Hodí se ke sportovnějšímu stylu, který jsem zvolila dnes. Ale rozhodně i k elegantnějším kouskům. Jak můžete vidět, dnes u mě převládá černá barva, ve které se jako blondýna cítím skvěle a nosím stále více pouze černých outfitů. Kožíšek jsem zkombinovala s asymetrickým černým tričkem, světle modrou kabelkou a bílými teniskami, po kterých jsem už delší dobu pokukovala.

正如你可以看到今天在我的黑色占优势,其中一个金发碧眼的,我感觉好极了,我只能多穿黑色衣服。


WHAT I WORE

jacket – TERRANOVA  //  tshirt – NEW YORKER  //  jeans – NEW YORKER  //  shoes – REEBOK

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Subscribe