BACKSTAGE PHOTOSHOOT

Monday, January 25, 2016


I was invited to new campaign photoshoot of Metropol weekly magazine in cooperation with Fashion Models model agency. I was glad to be in the backstage and see the whole preparation. Few weeks ago the agency assort a
casting with 150 models from whom they picked 4 for the final campaign. I came to the photoshoot when they were just getting ready with the make-up and dresses. Here are some pictures from the backstage and an interview with the models. The shooting went well, it all looked so put together, the dresses looked like for princesses, the profesional make-up and hair just completed the whole event. You will see the final billboards soon in the streets.

„A lot of models applied for this photoshoot, so I was happy they chose me. The competition was big“, said model Ivana Loušová.

How did the photoshoot go?
„The team was great. Everyone was very kind and everything went in good mood“,  said model Ivana Loušová. 

V úterý jsem byla pozvaná na focení zcela nové kampaně týdeníku Metropol ve spolupráci s modelingovou agenturou Fashion Models. Jsem velmi ráda, že jsem měla možnost nakouknout do backstage a vidět celou přípravu kampaně.
Agentura k této příležitosti vyhlásila casting, na který se přihlásilo 150 modelek, ze kterých si vybrala čtyři pro finální kampaň. Na focení jsem dorazila ve chvíli, kdy se už líčilo a převlékalo do šatů. Mám tu pro vás několik snímku z backstage a rozhovor s modelkami. Focení se velmi vydařilo. Šaty byly úžasně princeznovské a spolu s profesionálně provedeným makeupem a účesy modelek to tvořilo nádherný celek. Výsledné billboardy už jistě brzy uvidíte v ulicích a podle mě se určitě máte na co těšit.


„Musím říct, že se hlásilo hodně slečen z branže, proto mě potěšilo, že vybrali i mě. Konkurence byla tudíž, jak jsem si mohla všimnout, poměrně vysoká“, říká modelka Ivana Loušová.

Jak se Vám fotila kampaň pro týdeník Metropol?
„Tým, který fotil pro týdeník Metropol byl skvělý. Všichni byli naprosto vstřícní, panovala dobra nálada“, dodává modelka Ivana Loušová.

下面是从幕后走到台前一些照片,并与模型的采访。拍摄进行得很顺利,这一切都显得那么放在一起









You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Subscribe