RED BAG

Saturday, January 02, 2016


When I came to the city, I was looking for some nice place to shoot the outfit. I don´t know this city at all, although I have been there few times but always for

a small amount of time. One of the interesting places is the bridge. I would like to know this city more. There is something in every city that is worth to come again, I believe.
Do you know some cozy cafe, place for a walk or anything else you like?
With my todays outfit which I chose from beige A silhouette coat, black leggings and huge scarf, was red bag the perfect match. I bought this beauty abroad. The bag is simple nevertheless bold with gold details.


Když jsem přijela do města, rozhlížela jsme se po nějakém hezkém místě, kde bych mohla nafotit svůj outfit.
V Ústí nad Labem se totiž vůbec nevyznám, a přestože jsem tu už několikrát byla, nikdy jsem se nezdržela dlouho. Jedno ze zajímavých míst je právě tento lanový most. Ráda bych ale poznala Ústí i z té hezčí stránky, věřím, že na každém městě se najde něco, pro co má cenu přijet znovu. Znáte nějakou příjemnou kavárnu, místo na procházky, nebo cokoli co se vám na Ústí líbí?
K mému dnešnímu outfitu, který jsem poskládala z béžového kabátu v áčkové siluetě, černých legín a kostkované obří šály se mi jako výraznější prvek hodila červená kabelka. Tuto Calvin Klein krásku jsem si pořídila v zahraničí. Je jednoduchá, přesto výrazná se zlatými detaily.

这款手包我买了国外。这是简单的,但引人注目的金色细节。




WHAT I WORE
coat – H&M  //  leggings – NEW YORKER  //  bag – CALVIN KLEIN  //  scarf – NEW YORKER






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like me on Facebook

Subscribe